ارائه راهکارهای یکپارچه سازی سازمانی در بستر BPMS | گروه تخصصی بتاو

 
photo_2017-02-01_23-50-50

۰۸ بهمن ۱۳۹۵ دوره خلق مزیت رقابتی در شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو

پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵

دوره آموزشی خلق مزیت رقابتی

با حضور مدیران  صنایع ماشین ابزار ایران خودرو

 

در این دوره آموزشی مراحل و ابزار خلق مزیت رقابتی بویژه در صنایع خودرویی ایران و صنایع ماشین ابزار ایران خودرو مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مدرس دوره با همفکری مدیران حاضر در دوره به بررسی و تحلیل صنایع ماشین ابزار ایران خودرو پرداختند تا مشخص شود چگونه از منابع موجود بهترین استفاده را داشته باشند تا به بهترین عملکرد برسند.

شرکت ها چگونه با هم رقابت می کنند؟ مولفه های زیادی درگیر رقابت هستند. ابزار شناخت مزیت رقابتی مدل value chain است.

چگونه باید مزیت رقابتی برای خودمان کسب کنیم؟ خلق مزیت رقابتی از حذف زنجیره های اضافی، هماهنگ کردن زنجیره های موجود و هم راستا کردن آن ها باهم شروع می شود.

خلق مزیت رقابتی درک نیاز مشتری یا “خلق نیاز مشتری” است

** داشتن مزیت نسبی و مطلق الزاما منجر به موفقیت نمی شود**

photo_2017-02-01_23-49-50 photo_2017-02-01_23-51-12

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

*