ارائه راهکارهای یکپارچه سازی سازمانی در بستر BPMS | گروه تخصصی بتاو

 

واحد پشتیبانی مشتریان، با بکارگیری کارشناسان ومتخصصان زبده آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان در جهت برآورده نمودن نیازهای مختلف آنان می باشد. همکاران ما در این واحد در تلاشند تا با بهینه‌سازی و ارتقای سطح کیفیت خدمات، رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جلب نمایند.

 

به منظور پشتیبانی از محصولات تهیه شده، مشتریان از خدمات زیر برخوردار می شوند:

  • گارانتی برنامه تا ۱ سال از تاریخ نصب به صورت رایگانdownload
  • پشتیبانی نرم افزار تا سه ماه از تاریخ نصب به صورت رایگان
  • راهنمای جامع نرم افزاربه تفکیک هر فرم همراه با فیلم آموزشی
  • توسعه نرم افزار موجود مشتریان با توجه به نیازهای جدید و به روز آنان
  • نصب و راه اندازی نرم افزار در محل مورد درخواست مشتری
  • آموزش مستقیم و عملی نرم افزار ارائه شده توسط کارشناسان

 

ارائه خدمات ازراه دور (ESUPPORT)

  • بمنظور ارائه خدمات گسترده وسریع درسراسر نقاط ایران وبدون نیازبه مراجعه حضوری، سرویس eSupport درخدمت مشتریان قرار گرفته است. این سرویس ازطریق بستر اینترنت وبااستفاده ازاجرای نرم‌افزار انجام می‌گردد
  • هر یک ازمحصولات بتاو دارای یک لایسنس نرم‌افزاری بوده که مشتریان می توانند از طریق سامانه تحت وب بتاو من، نسبت به دریافت لایسنس‌های نرم‌افزارهای خریداری شده‌ی خود اقدام نمایند. همچنین بمنظور بالابردن امنیت نرم‎افزار و جلوگیری از کپی غیرمجاز برنامه، دربازه‌های زمانی مختلف، اعتبارسنجی قفل بصورت آنلاین کنترل و پس ازتایید صلاحیت، برروی سرور مشتری قابل استفاده خواهد بود