ارائه راهکارهای یکپارچه سازی سازمانی در بستر BPMS | گروه تخصصی بتاو

 

case_management_customer-service

پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشتریان دغدغه مشتریان خدمات پس از فروش یا همان نگهداری و پشتیبانی نرم افزار است. تربیت یک تیم قوی با ویژگی های رفتاری و اخلاقی که بتواند با حفظ حرمت و ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان پاسخگوی مشکلات باشد از جمله برنامه هایی است که همواره در دستور کار شرکت بوده است.

 

بتاو خدمات پشتیبانی را به عنوان یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار با مشتریانش می داند و همواره مجموعه شرکت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با رفع ابهامات و مشکلات شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از راهکارها و امکانات نرم افزاری بتاو فراهم گردد.

 

طبق آمارهای موجود انتظارات مشتریان پس از استفاده از امکانات نرم افزاری تغییر می یابد و کارشناسان ما آماده اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته و به روز باشند.تعداد و تنوع مشتریان بتاو از نظر نوع مالکیت ، اندازه و دامنه فعالیت کسب و کار مشتریان باعث شده گنجینه ای از فرایندها و تجربه های حرفه ای از کسب و کارهای گوناگون در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوری های روز که همواره مورد توجه بتاو بوده، به ما کمک می کند تا پشتیبانی کامل و موثری از راهکارها و سیستم های خود را ارائه کرده ، مشتریان را در بالا بردن بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.

برای استفاده از خدمات مشتریان بتاو، کافیست از بخش درخواست مشاوره شروع کنید.